dinsdag 25 maart 2014

De minder zonnige kant

Behalve dan dat er ook erg veel leuke en gezellige gasten zijn, zijn er natuurlijk ook minder leuke gasten, en dat is nog subtiel uitgedrukt. Want ja, dat kan ik niet ontkennen: je zal helaas vaak genoeg als object worden behandeld. Dat deel van het werk ga ik niet ontkennen of mooier maken dan het is. Zo had ik vorige week bijvoorbeeld nog dat ik me netjes voorstelde aan een groepje jongens. Het eerste wat ik te horen kreeg was “Hoi. Doe je ook gangbangs? 5 personen. 1500 euro.”


Ik weet niet uit welke openingszinnenboekje die komt, maar ik moet toegeven dat hij niet erg succesvol is. Wel weer een andere manier om het ijs te breken.
Een ander mooi voorbeeld is gasten die hun handen tijdens een lapdance niet thuis kunnen houden. Het is niet ongewoon dat je regelmatig een hand op je rug, kont, zij, misschien zelfs tiet krijgt. Leuk is anders, maar hier moet je rekening mee houden dat het voor kan komen. Ik kan daar heel beledigd om gaan liggen huilen dat mijn eigenwaarde hiermee is aangetast, maar daar schiet je sowieso niets mee op. Erboven staan, niet aanstellen, aangeven en doorgaan. Het wordt alleen een ander verhaal als er op lichtsnelheid twee vingers * op een bepaalde plek * af komen, die je vervolgens met een heuse Matrix move kan ontwijken. Dit heb ik tot nu toe nog maar 2 keer meegemaakt, en ik hoop dat de 3x is scheepsrechtregel in dit geval niet geldt.
Of, ook een leuke: de huilklant. Ik heb respect voor elke klant, en ik zal nooit iemand snel veroordelen. Veel mensen komen hun verhaal bij me doen, en daar ga ik ook graag mee om. Dat daar een traantje bij kan komen kijken tot daar aan toe. Maar wanneer de klant in kwestie om de 5 minuten begint te huilen, omdat hij zo ontroerd is dat hij bij mij en de andere dames mag zitten, wordt het toch enigszins ongemakkelijk. Helemaal mooi wordt het, als hij niet meer ophoudt met huilen, en vervolgens lallend om je nek gaat hangen. Behalve “hee, kijk een vogel!” of “Ik geloof dat ik mijn moeder hoor roepen” komt er in zo'n moment weinig in me op wat ik kan zeggen. Weglopen vind ik ook weer niet netjes. Maar nog mooier wordt het als je ziet dat deze klant in zijn dronkenheid een enorme snotterbel onder zijn neus heeft hangen, je weer om de nek valt, en jou vervolgens achterlaat met “iets glanzends” in je haar.
Verder kan ik me niet heel veel andere vreemde verhalen bedenken. Over het algemeen valt dit namelijk reuze mee. Ik reken verdere opmerkingen over m'n lichaam niet mee, of de vele verzoeken die ik heb gehad om meer te doen. En de telefoonnummers, véél telefoonnummers. Ik geloof dat hier elke dame aan zal moeten wennen wanneer ze in deze branche werkt. In de club zal je aanbeden worden, maar vergeet niet: uiteindelijk ben je toch maar “die lekkere stripper”, hoe lief ze je ook aan kunnen kijken. Blijf uitkijken, en blijf behoud altijd een bepaalde afstand.
Dat wil niet zeggen dat je niet jezelf kan zijn, en lol kan hebben. Wat het leukste is, is als je vaste gasten hebt die voor jou terug blijven komen, gewoon omdat ze het zo leuk vinden om met je te praten. Zo heb ik ik nu een gast die vaker terugkomt, en dan per se mij aan zijn tafel wil hebben. Ik ben namelijk best wel heel erg direct en spontaan, dus ik kan me voorstellen dat veel mensen daar juist van gaan rennen (zelfs ik zou voor mezelf gaan rennen). Maar blijkbaar het schijnt sommige klanten ook weer aan te trekken, wat het voor mij ook weer leuker maakt. Want de leukste avonden zijn die, dat je oprecht hard heb kunnen lachen samen met gasten en het gezellig hebt.

Maar het blijft elke avond toch weer een verrassing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten